Hamza Škrijelj premijerno prikazao “Koncert zahvalnosti dijaspori”

0
476

Ovih dana mladi umjetnik iz Novog Pazara Hamza Škrijelj premijerno je na nekoliko televizija i Youtube-u publici predstavio “Koncert zahvalnosti dijaspori”. Obzirom da je vrijeme ljetnjih odmora i da bošnjačka dijaspora baš u ovim danima boravi u Sandžaku i Bosni i Hercegovini, Hamza je odlučio da im pokloni mini koncert kao znak zahvalnosti za sve što su učinili za svoj domovinski prostor u teškom vremenu korona virusa. Najljepše pjesme čije su izvorne verzije djela velikih poput Dine Merlina, Eldina Huseinbegovića, Harija Varešanovića, te Armina Muzaferije našle su se na repertoaru.

ZAHVALNOST KAO NAJVEĆA LJUDSKA VRIJEDNOST

“Ko nije zahvalan ljudima nije ni dragom Bogu. Tako su nas od malena učili. Tako i u predajama stoji. Zaista, ono što je dijaspora uradila za svoj domovinski prostor je veličanstveno. Posebno se manifestovalo tijekom korona virusa. Da nije bilo pomoći naših dragih ljudi iz cijelog svijeta – Sandžak bi se teško izborio sa teškom situacijom korona virusa. Zato smo mi odlučili da im na ovaj način kažemo jedno veliko HVALA”, kaže Hamza Škrijelj.

DIJETE DIJASPORE

“Dragi Bog podario mi je mnogo. Snovi, koje sam kao dječak sanjao, sada polako postaju java. Uskoro završavamo album, ako Bog da. Sjedim često i razmišljam da li smo dovoljno zahvalni za sve lijepo što nam se dešava? Volim da kažem da sam “Dijete dijaspore”, jer je upravo dijaspora od prvog dana vjerovala u naš put “muzike o lijepom” i gotovo da nema većeg grada u Evropi iz kojeg neko od naših ljudi nije ugradio sebe u ovaj naš put. Trnovit je ovo put, moram priznati. Dosta je teži od ustaljenog puta velikih muzičkih zvijezda, jer nikada nisam pristao da pjevam na mjestima kojih bih se stidio, niti da moje pjesme budu pojedinih šablona koji su danas, nažalost, u trendu i da pozivaju na ono čemu se naša vjera i tradicija protive. Hvala Bogu pa su dosadašnja djela naišla na jako dobar “feedback” od strane publike, čemu svjedoče i milionske cifre pregleda na društvenim platformama. To nam budi nadu da itekako postoji ona “zdrava publika” koja ne želi da bude dio nekih razvratnih trendova”, dodaje Hamza Škrijelj.

POLA NOVCA OD ALBUMA IDE SIROMAŠNIMA

“Još prije tačno deset godina dao sam obećanje dragom Bogu da ću, ukoliko ostvarim svoje snove i budem u prilici da se ostvarim u muzici, pola novca koji zaradim dati onima koji su najviše u potrebi za njim. S tim u vezi, odlučio sam da pola novca koji zaradim od albuma čija se publikacija očekuje krajem jeseni ako Bog da, dam u humanitarne svrhe. Želja mi je, najprije, da taj novac doniramo Vakufskim kuhinjama u koje se svakodnevno hrani 2000 porodica. Na taj način će svako ko kupi album otprilike obezbijediti sredstva kojima će se jedna porodica nahraniti za jedan dan. Želja mi je da album ima i taj humani karakter, pa da, pored toga što dobijete kvalitetan muzički proizvod, učinite i dobro djelo koje će vas zauvijek pratiti”, kroz smijeh podvlači mladi Hamza Škrijelj.

USKORO PREMIJERA DVA NOVA SINGLA

“Radujem se što mogu najaviti da publiku uskoro očekuju dvije predivne priče. Jedna je “Ljubavna priča iz Istanbula”, gdje smo spot za pjesmu “Da ti lice ugledam” snimili baš u jednom od najljepših gradova na svijetu. Drugi projekat je pjesma “Budi mi dobro” za koju uskoro snimamo spot u Frankfurtu. Očekujte lijepe priče, pune emocija, ljubavi, prefinjenosti. Želimo da još jednom dokažemo da, itekako, može moderno ali ne i razvratno, vulgarno, eksplicitno. Naša nas vjera uči čistoti, uči moralu, etici i estetici. Zaista smo mi koji se bavimo javnim poslom ogledalo onoga ko smo i šta smo”, navodi Škrijelj.

TIM STRUČNJAKA JE UZ HAMZINE SNOVE

“Za kraj razgovora želio bih da spomenem par ljudi bez kojih bi sve ovo bilo teško izvodljivo. Na prvom mjestu najveću ljudsku zahvalnost dugujem mom producentu, mentoru i najboljem prijatelju Eldinu Huseinbegoviću koji je od prvog dana moj vjetar u leđa i zaslužan je da moje pjesme ovako lijepo zvuče i pričaju istinske životne priče. Velika zahvalnost i Zajednici sandžačke dijaspore na čelu sa meni dragim Mithatom Mujovićem koji su uvijek bili moja podrška na putu ostvarenja snova. Zahvala pripada i porodici Zukorlić, firmi EMI Bau koji su finansijski stali uz svaki moj projekat, kao i gospodinu Metku Šabanoviću koji je sa timom svojih ljudi “najveći krivac” što će album uskoro ugledati svjetlost dana. Mogao bih do sutra redati zahvale ljudima, firmama i organizacijama koji su dio naše priče, ali ih želim sačuvati od javnosti, jer mnogi od njih žele da njihova dobra djela ostanu u tajnosti”, završava Hamza Škrijelj.

Koncert zahvalnosti dijaspori možete pogledati na linku i nastavku:

Ostavi odogvor

Please enter your comment!